רשתות חברתיות הן לרוב חינם וההרשמה וההצטרפות אליהן היא ללא תשלום. הרשתות מרוויחות לרוב
מפרסומות או ממכירת אפליקציות. בגלל שהרשתות מוצפות במיליוני משתמשים בכל רגע נתון הן משמשות
במה מצוינת לפרסומות.
הפרסומות אף יכולות להיות מותאמות למשתמש באותו הרגע ועל כן להיות אפקטיביות יותר. בנוסף, למשתמשים
מוצעות אפליקציות שונות של משחקים ושימושים שונים, העולות כסף לפרסום ברשת החברתית. באפליקציות יכולות
להיות גם כן פרסומות או שהן עצמן יכולות לגבות כסף על חלק מהשימושים בהם.
מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם לקרוא:
קידום באינסטגרם – אינסטגרם כבר חצתה את מיליארד המשתמשים הפעילים
ניהול דף פייסבוק