בעלי עסקים שרוצים לשווק את עצמם לרוב מוציאים כסף על פייסבוק ו/או גוגל אבל יש עוד דרכים, אחת מהן היא אאוטבריין.
סנוב, על אאוטבריין שמעת כבר? אולי לא שמעתם את השם הזה אבל בטוח שראיתם את הלוגו שלהם בסוף כתבה שקראתם בynet, הארץ, מאקו ועוד אתרים רבים וטובים שמשתמשים בפרסום הזה.
מה זה אאוטבריין
למי שלא שמע ולא מכיר את אאוטבריין אז כדאי להכיר, אאוטבריין היא חברה ישראלית שפועלת בתחום הcontent marketing – תוכן ממומן שמשתלב בתוך אתרים מובילים אחרים ומוביל טראפיק לאתר שלך.
הרבה אנשים היום כבר מתעלמים באופן לא רצוני מפרסומות באתרים ופשוט עיוורים לגביהם גם אם הפרסומת או הבאנר יכולה להתאים להם כמו כפפה ליד.
אאוטבריין באה בשביל לגעת בדיוק באנשים האלו, אנשים שרוצים לקרוא תוכן איכותי, ומתעלמים מפרסומות ורוצים לקבל תוכן נוסף שיעניין אותם.
אנחנו בעצם ניתן להם את הפרסומת לאתר שלנו בתור תוכן איכותי שיכול לעניין אותם, זה בעצם נראה כך:
היתרונות של אאוטבריין על פני הפרסום הרגיל
את הפרסום המסורתי של באנרים, פופ אפים ופרסומות נוספות כולנו מכירים וכמו שכבר כתבנו רובנו כבר עיוורים לתוכן שהם מציעים, כמה מקללים שקופץ להם פופ אפ במקום האתר שאותו רצו לראות?
כמה מאיתנו מחכים שה-5 שניות ביוטיוב יעברו ותוכל לדלג על הפרסומת ולשמוע את השיר שאתה רוצה?
מחקרים שנעשו הראו שמספר קטן של אנשים אחראי על מספר גדול של קליקים על הפרסומות האלו ושאר האנשים בכלל אל לוחצים על הבאנרים, ואם הם לוחצים זה כנראה בטעות.
שימוש בתוכן כאמצעי שיווק לאתר שלך מתגלה כאמצעי יעיל להבאת גולשים לאתר שלך ולתוכן שאליו אתה רוצה שהם יחשפו. הגולשים מקבלים "פרסומת" שמתאימה לסוג תוכן שהם כרגע סיימו לקרוא שתוביל אותם לאתר שלך.
באמצעות אאוטבריין אתם מפיצים את התוכן שלכם באתרים המובילים בעלות נמוכה מאוד יחסית לפרסומים אחרים.
אאוטבריין עצמה בוחרת ובודקת היכן לפרסם את התוכן שלך לפי נושאים ויכולה להגיע למקומות שאתם עצמכם בכלל לא חשבתם לפרסם שם.
קמפיין באאוטבריין
אאוטבריין מציעה בעצם 2 סוגים של קמפיינים או יותר נכון שימושים:
1) אם אתם בעל אתר עם תנועה מספיק גדולה של גולשים בחודש אאוטבריין תפרסם את ההצעות שלה באתר שלכם . דרך נהדרת להרוויח כסף מהקלקות של הגולשים .
2) פרסום באאוטבריין בעצמכם- לשם כך בעצם התכנסו כאן היום, רוב האתרים בעולם יעבדו באופציה הזו עם אאוטבריין, יפרסמו את התוכן שלהם באתרים המובילים בישראל.
איך מפרסמים ב- Outbrain בצורה נכונה?
1) כתבו תוכן איכותי, לא תוכן SEO שקונים ב-10 אגורות למילה מכותב תוכן. נציגי אאוטבריין צריכים לקרוא את התוכן שלכם ולאשר אותו, הם לא מאשרים תכנים ברמה נמוכה.
2) הרשמו לאתר www.outbrain.com
3) הזינו את התוכן שלכם
4) בחרו שם לקמפיין
5) בחרו עלות לקליק שאתם מוכנים לשלם- במחיר שאתם מוכנים לשלם על כל הקלקה של על הכתבה
6) בחרו תקציב יומי
7) הגדירו את הזמן שהקמפיין יהיה באוויר באמצעות תאריך התחלה וסיום
8) לאחר שלחצתם על שלח submit תבחרו את המדינות שבו תרצו שהקמפיין ירוץ
9) שמרו את ההגדרות שלכם לפעם הבאה
לאחר שהעלתם את הכתבה שלכם נציגי אאוטבריין יקראו אותה ויבחנו אם היא עומדת בתנאי השימוש והתוכן שלהם.
ברגע שהכתבה מאושרת הקמפיין שלכם באוויר. מזל טוב!!
אז לרוץ לפרסם באאוטבריין?
אאוטבריין היא פלטפורמה שיווק מדהימה אבל היא לא מתאימה לכל אחד, היא לא מתאימה לאלו שרוצים מכירות,
מכירות, מכירות בסגנון של מודעת גוגל שמובילה לדף נחיתה שמוביל לליד.
מה שכן אפשר לציין שפרסום באאוטבריין זה תוספת כח רצינית לארסנל השיווק שלכם שבעזרתה תוכלו להגיע
לאלפי גולשים אחרים שאולי פספסתם בדרך.
מלאו פרטים או התקשרו עכשיו 0737-282930 ונשמח להסביר לכם עוד על הפרסום באאוטבריין ולבחון האם הפרסום מתאים עבורכם.