Astrateg-Vector-Logo
רוצים לשווק את המוצרים/ השירותים שלכם ברשתות החברתיות?
קמפיין משפיענים יניב לכם תוצאות שעוד לא הכרתם!
לפרטים נוספים, התייעצות והצטרפות לשירות,
השאירו פרטים ונחזור בהקדם

משפיעני רשת – האם גם לי מתאים לפרסם דרך משפיענים או משפיעניות ברשת?


קמפיין משפיענים – הדרך העדכנית, היעילה והמגניבה ביותר כיום לקדם את השירותים והמוצרים שלכם ברשתות החברתיות.
מהיום אמרו: משפיען – מעצב דעת הקהל החדש שלכם!

משפיעני רשת הפכו משכבר למובילי דעת קהל ולמשווקים האולטימטיביים של שירותים ומוצרים כאלה ואחרים ברשתות החברתיות.
כיום בעלי עסקים ומותגים כבר לא חייבים להיות "טייקונים", עם תקציב פרסום בלתי נדלה ומפלצתי כדי ליהנות מהאפקט המתלווה 

לכלי הפרסום הנהדר והאפקטיבי הזה. אך לפני שאנחנו מתחילים לחשוב על מי היינו מציבים בקדמת הקמפיין שתמיד חלמנו עליו 

בשביל לשווק את בית העסק שלנו, בואו נתחיל מההתחלה…

 משפעיני רשת, מה זה אומר, בעצם?

אנשים בעלי השפעה חזקה בעקבות צבירת עוקבים ופופולאריות ברשתות החברתיות השונות. 

מעצבי דעת קהל לכל דבר ועניין ברחבי הרשת, כולל בחברה ובקהילה בה הם פועלים.

 משפעיני רשת, אושיות רשת ושאר ירקות

למעשה יש כמה סיווגים שונים למעצבי דעת הקהל בתחום כיום, והפירמידה מתחלקת כך:

משפיען רשת – אדם בעל קהל עוקבים המתעסק לרוב בנישה ספציפית, לדוגמא: איפור/ פודיס/ פיטנס/ לייף סטייל/ אופנה/ וכו'.

יוצר תוכן – כשמו כן הוא, אדם שיוצר תוכן מקורי משלו בתחומים שונים, לעיתים תחת נישה ספציפית אך לא בהכרח.

אושיית רשת – אדם בעל קהל עוקבים גדול יותר ממשפיען רשת, פופולארי ברשת בזכות התכנים שהוא מייצר ולאו דווקא בזכות נישה ספציפית. 

אותו אדם יהיה מוכר ברחבי הרשת ולא רק תחת הקהילה המצומצמת בה הוא פועל, אך לרוב לא יהיה מוכר "בחוץ", הוא לא סלב המזוהה ברחוב, ששמו הולך לפניו.

סלב/ ידוען – אדם מפורסם לכל דבר ועניין, אשר התפרסם ו/ או נחשף לקהל הרחב באופן כזה או אחר. הוא יהיה מוכר כמעט בכל בית, שמו ילך לפניו ויזהו אותו ברחוב. הידוען יגיע מתחומים שונים, לדוגמא: שחקן/ זמר/ מנחה/ מוזיקאי/ דוגמן/ שף/ איש עסקים/ ספורטאי/ עיתונאי/ סופר/ פוליטיקאי/ יזם/ פילנתרופ/ ועוד. 

ככל שיהיה יותר מוכר ופופולארי בקהלים רחבים, כך גם יחשפו אליו יותר אנשים ברחבי הרשת. 

בדרך כלל לסלב תהיה את כמות העוקבים הכי גדולה ברשת, מבין הסיווגים השונים.

למי מתאים לשווק את המוצרים/ השירותים שהוא מספק באמצעות משפיעני רשת?

לכל מי שיש ברשותו מוצרים פיזיים/ שירות מסוים ונישתי, לדוגמא: הלבשה, הנעלה, ציוד ספורט, ציוד לתינוקות וילדים, 

ציוד לבעלי חיים, תכשיטים, רהיטים, בנקים, אפליקציות, יקבים, מבשלות בירה, אוכל, ועוד.

איך זה עובד?

בהתאם למוצר/ השירות שיש לכם ולפי התקציב שעומד לרשותכם בונים ומתאימים לכם נבחרת משפיענים קבועה/ משתנה. 

ניתן לייצר פעילות חד פעמית כפיילוט וניתן לייצר פעילות מתמשכת – מה שכמובן גם עדיף, על מנת ליצור מקסימום אפקטיביות. 

את הפעילות המתמשכת ניתן להתחיל מ- 3 חודשים ואילך.

קמפיין התחלתי החל מ- 8000 ₪ לחודש (חד פעמי או מתמשך):
נבחרת של 6-10 משפיענים, בעלי מספר עוקבים העומד על כ- K15
כל משפיען מעלה בעמוד האישי שלו (פייסבוק/ אינסטגרם/ טיק טוק) 2-3 סטוריז חד פעמיים.

מכאן ואילך, השמיים הם הגבול!

כל קמפיין משפיענים מבטיח מספר מסוים של חשיפות בלבד, בהתאם להשפעה הקיימת של המשפיען על עוקביו. 

ככל שהתקציב גדול יותר כך גם המשפיענים שייבחרו לקמפיין יהיו בעלי השפעה גדולה יותר = מספר עוקבים גדול יותר.

חשוב לציין: אף קמפיין לא יכול להבטיח/ לצפות מראש את כמות הרכישות/ את יכולת ההצטרפות לשירות וכיוצא בזה, 

מלבד את כמות החשיפות – זה שם המשחק! והמשחק עובד!

הקמפיינים מותאמים תמיד לרוח המותג שלכם ולצרכים שלכם. מה גם שאנו יודעים ליצור פעילות ואף יוצרים אותה 

במגזר הדתי גם כן – קמפיין משפיענים לכל דבר ועניין המותאם למגזר ולעולם התוכן שלו, כולל ייעוד המשפיענים הרלוונטיים.

אם אחרי כל זה גם אתם חושבים שקמפיין משפיענים יכול לשרת אתכם ואת בית העסק שלכם, התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן