קידום בגוגל זו המומחיות שלנו!

קבלו הצעת מחיר משתלמת

פרסום בגוגל
פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא כלי מצוין ויעיל אשר יאפשר לכם לקחת את האתר שלכם ולהקפיץ אותו היישר למקומות הראשונים בדירוג האתרים של מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם. גם אם אתם כבר נוקטים במגוון רחב של שיטות אחרות לקידום האתר שלכם,
שיווק בגוגל (באמצעות Google Adwords או שיטות אחרות) יעניק לכם את יתרון משמעותי על פני האתרים האחרים עמם אתם מתחרים בנישה שבחרתם.

במאמר זה אנחנו נספר לכם על חלק מן היתרונות הרבים מהם נהנה מי שבוחר לפרסם בגוגל.
ובנוסף על כך, גם נספר לכם למי כדאי לשווק את האתר שלו באמצעות גוגל.

היתרונות של פרסום ממומן בגוגל (Google Adwords)?

קידום ממומן יעיל מהיר ואפקטיבי

לעומת שיטות אחרות של קידום אתרים, כמו למשל קידום אתרים אורגני, שכבודן מונח במקומן ובמקרים רבים הן אכן עושות את העבודה,
השיטה של פרסום בגוגל ממומן היא אחת מן השיטות הבטוחות והיעילות ביותר של קידום אתר במנוע חיפוש.

הסיבה לכך היא שלעומת קידום אתרים באמצעות כתיבת תוכן, פרסום מאמרים,
החלפת קישורים וכיוצא באלה, על פרסום בגוגל אתם משלמים ישירות לגוגל,
ובדרך זו אתם יכולים להבטיח שהם יעדיפו אתכם על פני האתרים האחרים. בשורה התחתונה, מי שמשלם מקבל עדיפות.

פילוח שוק לפי מיקום גיאוגרפי

אחד מן היתרונות הגדולים ביותר של פרסום בגוגל, באמצעות גוגל אדוורדס למשל,
היא שאתם יכולים לפרסם בגוגל בצורה ממוקדת ויעילה, כך שתפנו ישירות ללקוחות הנמצאים בקרבת מקום אליכם.

מותר לציין שבקמפיינים בפייסבוק נושא המיקום הגיאוגרפי הרבה יותר מפותח,
וזאת מכיוון שבפרופיל מעודכן איזור המגורים ולכן החתך הפרסומי נוח ופשוט יותר בפייסבוק,
כאשר הפרסום מוצג בדרך זו אתם מגבירים במידה ניכרת את הסיכויים שמי שיגיע לאתר שלכם בסופו של דבר יבחר להזמין דרככם מוצרים או שירותים.
בעולם תחרותי שבו כל עסק נלחם על כל לקוח, פרסומות בעלות מיקוד גיאוגרפי בגוגל מעניקות לעסקים מקומיים יתרון עצום.

החזרת ההשקעה הכספית שלכם

בשורה התחתונה, שיווק בגוגל יכולה להיות עסקה משתלמת לעומת אפיקי פרסום אחרים.
הרי כולם יודעים שגוגל הוא הרבה יותר מאשר סתם מנוע חיפוש,
הוא מותג של ממש הכולל קשת רחבה ומגוונת של שירותים ואינספור משתמשים נלהבים.

בין אם מדובר על אתר עסקי או אתר פרטי, שווה לנסות לתקופה של 3 חודשים לפחות קמפיין פרסומי בגוגל,
ולראות האם בסופו של יום הרווחים על הסגירות שנעשו בפועל שווים לעומת ההשקעה הכספית שלכם.

למי כדאי לפרסם ב-Google?

פרסום בגוגל (Google-Advertising) למי שרוצה למשוך לקוחות נוספים לעסק שלו

במציאות המודרנית של החברה הטכנולוגית בה אנו חיים, אם לא הקמתם אתר לעסק שלכם אתם למעשה נחשבים כנוכחים נפקדים.
היום כל בעל עסק יודע שחובה להקים אתר לעסק, מפני שזו אחת מן הדרכים היעילות ביותר למשוך לקוחות חדשים.

פרסום בגוגל, באמצעות גוגל אד וורדס (google adwords) או שיטות אחרות של קידום אתרים בגוגל,
היא אחת משיטות הפרסום והשיווק היעילות ביותר כיום, ומה הסיבה לכך?

ובכן, גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר ברשת האינטרנט, וכתוצאה מדובר באחת מהשיטות האיכותיות והאפקטיביות ביותר של קידום במנועי חיפוש.

למי שרוצה למתג את אתר העסק שלו

אם החלטתם להקים אתר עסקי שיעזור לכם למתג את עצמכם ברשת האינטרנט, פירוש הדבר שאתם בדרך הנכונה לקידום ושיווק העסק שלכם.
אך חשוב לציין שלא מספיק רק לפתח אתר מעוצב ואיכותי, חשוב גם לקדם אותו כדי לסלול את דרכו להצלחה.

לעתים קרובות יכולות לעבור מספר שנים עד שאתר יקבל את המקום הראשון בגוגל.
לכן, באמצעות שיטות שונות של פרסום בגוגל, אתם יכולים ליצור לעצמכם בסיס התחלתי של גולשים,
שיניעו את קצב זרימת הגולשים החדשים (לקוחות פוטנציאליים) לאתר שלכם.

למי שמעוניין לנצח את המתחרים שלו

בחרתם להקים אתר או בלוג בנישה מסוימת. יש לכם מאמרים מצוינים עם תוכן איכותי שנותן לגולשים ערך מוסף,
יש לכם עיצוב שהוא תענוג לעיניים וממשק נגיש ונוח.

כיצד ייתכן שאתם לא מושכים מספיק תנועה לאתר שלכם, וכתוצאה מכך מרוויחים פחות כסף ממה שאתם יכולים?
קרוב לוודאי שהמתחרים שלכם חזקים מדי, ואינכם יכולים לעקוף אותם בדירוג באמצעות שיטות מסורתיות של קידום אתרים.

והבה נודה באמת, אם אתם לא מופיעים לפחות בכמה הדפים הראשונים בגוגל, בעיני אנשים רבים אתם למעשה לא קיימים.
פרסום בגוגל מאפשר לכם לעקוף את המתחרים שלכם, לפחות לזמן מה, וכך תוכלו לייצר תנועת גולשים שזורמת לאתר שלכם.