שיווק באינטרנט
רוצה לשווק נכון את העסק?
ליווי אישי ורעיונות פורצי דרך תחת קורת גג אחת!
קבל הצעת מחיר משתלמת

שיווק באינטרנט - כל מה שצריך לדעת

שיווק באינטרנט לעסק אינטרנטי או פיזי הוא דבר חשוב שברוב המקרים גורם למפלתו או הצלחתו של העסק, המוצר או השירות.

רשת האינטרנט כבר מזמן הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו ואנחנו יכולים להתחבר אליה בכל רגע נתון מכל מחשב או טלפון חכם ולשלוף כל מידע שנרצה,
החל מזמני נסיעות של רכבות ואוטובוסים, מידע על מניות בבית או אפילו לערוך השוואת מחירים בין מוצרים שאנחנו מעוניינים לרכוש.

הגידול הבלתי פוסק ברשת האינטרנט מובילה יותר ויותר בעלי עסקים המעוניינים להגדיל את הפעילות העסקית אל תוך המרחב הדיגיטלי.

אבל, למרות יתרונותיה של הפלטפורמה העסקית החדשה, מדובר גם בכניסה לתחרות מחודשת בין ספקים רבים.
כדי שתצליחו לנצח בתחרות ולהפוך את העסק המקוון שלכם למכונת מכירות משומנת חשוב מאד שתכירו תחילה את תחום שיווק באינטרנט,
ואת הכלים הרבים שהוא מציע לכם בשיווק העסק.

מה זה בדיוק שיווק אינטרנטי?

בדומה להקמתו של כל עסק חדש – גם במעבר של עסק קמעונאי לרשת או בהקמה של עסק מקוון חדש תדרשו לבצע מספר פעולות,
שיגרמו ללקוחות פוטנציאלים להגיע אל העסק שלכם ולהפוך ללקוחות משלמים.

אבל, בשונה מהעולם הקמעונאי בו עמדו לפנינו אפשרויות בסיסיות כמו פרסום בעיתון המקומי, הטלוויזיה או חלוקת פלאיירים,
עולם השיווק באינטרנט מציע לנו חבילה מתקדמת הרבה יותר של כלים שיווקיים שיאפשרו לנו להגיע לקהל לקוחות ספציפי בזמן קצר ובעלות נמוכה יותר.

מלבד החיסכון המשמעותי בעלויות השיווק של העסק, בעולם השיווק באינטרנט כל צעד מנוטר ונבדק כך שניתן לבחון בכל רגע נתון האם תקציב השיווק מושקע בצורה נכונה שמובילה לתוצאות,
ולערוך שיפורים ושינויים על מנת להגדיל את הרווחים.

פרסום ושיווק מה ההבדל?

מטרת הפרסום למעשה בא להגדיל מודעות למוצר או שירות והוא נגזרת מעולם השיווק שכולל אלמנטים יותר פרטניים כגון איפיון המוצר\השירות,
תמחור והפצה (הפרסום הינו רק חלק מההפצה).

שיווק באינטרנט – מאיפה מתחילים?

שיווק ברשת

אחרי שדנו בקצרה בשינויים שהפכו את רשת האינטרנט למרכז העסקים החדשים והצגנו בקצרה את ההבדלים שמציע עולם השיווק באינטרנט, הגיע הזמן לצלול פנימה ולבחון את הכלים העומדים לרשותכם כבעלי עסקים – החל מהרגע שבו אתר האינטרנט שלכם עולה לרשת האינטרנט.

קידום ממומן – כמה בדיוק עולה לכם כל לקוח?

האפשרות הראשונה והמתקדמת ביותר בעולם השיווק באינטרנט היא האפשרות אפשרות הקידום הממומן המאפשרת לכם לחשוף פרסומות ממוקדות למשתמשים ספציפיים הנכללים בקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם וכך להימנע מבזבוז של תקציב השיווק שלכם מבלי להשיג תוצאות.

כיום, קיימות שתי אפשרויות מרכזיות לקידום ממומן ברשת האינטרנט כאשר שתיהן יציגו את הפרסומות שלכם בפלטפורמות הגדולות ביותר בעולם בתשלום מינימלי.

בין הפלטפורמות השונות קיימים הבדלים בדרכי הצגת המודעות ובמאפייני הקהל אליו ניתן לחשוף את הפרסומות ולכן נתעמק בנקודה זו מעט יותר:

קידום ממומן בגוגל

מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם ובכל שנייה נשלחות אליו כמה מאות אלפי בקשות מידע מכל נקודה על פני הגלובוס.

האפשרות לקידום ממומן במנוע החיפוש של גוגל, מאפשרת לכם להציג פרסומות רלוונטיות שיוצגו בראש תוצאות החיפוש בהתאמה למילות החיפוש שהמשתמשים הקלידו,
ולשלם אך ורק כאשר המשתמשים הקליקו על המודעה שלכם.

כדי להמחיש את היתרון  נציג את הדוגמה הבאה – משתמש מקליד את ביטוי החיפוש – חנות פרחים בהרצליה במטרה לבצע משלוח פרחים או לרכוש זר,
ובתגובה מנוע החיפוש יציג לפניו פרסומת ממוקדמת לחנות פרחים בהרצליה שמציע את אותו השירות לו הוא זקוק באותו רגע.

לקבלת מידע נוסף על קידום ממומן בגוגל חייגו עכשיו 0737-282930

שיווק בפייסבוק באמצעות קידום ממומן

מנגד לענקית החיפוש גוגל עומדת שחקנית חזקה לא פחות והיא הרשת החברתית של פייסבוק.
הרשת החברתית הענקית של פייסבוק חצתה מזמן את רף מיליארד המשתמשים ורק בישראל היא מונה כ-4 מיליון משתמשים פעילים שעושים בה שימוש יום יומי.

כמות המשתמשים האדירה בשילוב מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לכם לנתח את הקהל אליו יוצג הפרסום שלכם באופן היעיל והממוקד ביותר שלמעשה אינו אפשרי באף דרך אחרת.

כל למשל תוכלו לפרסם לאנשים שמתגוררים באזור מסוים והם בעלי כלבים במידה ואתם משווקים חנות בעלי חיים או לפרסם מוצרי תינוקות אך ורק להורים של תינוקות בני חצי שנה לדוגמה.

אפשרויות הפילוח הן אינסופיות ולמעשה הן מאפשרות לכם להימנע מהוצאות פרסום שכלל לא יחשפו לקהל רלוונטי.

כדי להבין את עוצמת הפרסום של קידום ממומן ב-Facebook נסו לחשוב כמה עולה מודעות פרסום בעיתון מקומי (או אפילו ארצי) שנחשפת לכל אדם ללא שום סינון או בדיקה מקדימה.

לקבלת מידע נוסף על קידום ממומן בגוגל חייגו עכשיו – 0737-282930

קרא מידע נוסף על שיווק וקידום בפייסבוק

שיווק ברשתות חברתיות – מה הלקוחות שלכם אומרים עליכם?

כמה פעמים רציתם ליצור דו-שיח אמיתי עם הלקוחות שלכם? לעדכן אותם במבצעים חדשים,
אבל גם לקבל מהם משוב ורעיונות למוצרים חדשים שתוכלו לשווק להם ולהגדיל את הרווחים?

בעולם השיווק הקמעונאי הייתם יכולים להוסיף תיבת פניות בכניסה לחנות שהייתה עומדת שוממת לחלוטין,
אבל בעולם המשווקים באינטרנט והרשתות החברתיות –
המשימה מעולם לא הייתה קלה יותר.

היום, תוכלו לפתוח פרופיל עסקי בחינם ברשתות חברתיות שונות כמו הרשת החברתית של Facebook ,Google Plus ,linkedin ועוד.

הפרופיל העסקי שלכם יאפשר לכם להציג מידע אודות העסק שלכם והפעילות העסקית באופן סטטי למדי,
אבל גם יאפשר לכם לפרסם מבצעים לקבל הלקוחות שלכם,
ולקבל מהם הודעות פומביות או פרטיות, משובים על מוצרים מסוימים ואפילו לערוך סקרים אם תחליטו.

חשוב לזכור שהיום הגולשים ממצים את מירב זמנים בעולם הרשתות החברתיות ונוכחית עסקית במקום שבו הלקוחות שלכם נמצאים חשובה מאין כמוה,
שכן אם תחליטו לוותר על הקמת פרופיל עסקי ברשתות החברתיות – הלקוחות שלכם פשוט יפגשו בעמודים עסקיים של המתחרים שלכם.

לקבלת מידע נוסף על קידום ושיווק ברשתות חברתיות חייגו עכשיו – 0737-282930

קידום אתרים אורגני – מי במקום הראשון בתוצאות החיפוש?

לעומת אפשרות הפרסום הממומן בו נעשה שימוש במודל של תשלום על פי הקלקה עומדת אפשרות הקידום הממומן,
אשר תאפשר לכם להציג את האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש במילות חיפוש רלוונטיות ולקבל תנועה אורגנית בלתי מוגבלת ללא עלות נוספות.

הליך של קידום אורגני מתמקד בפרמטרים הרבים אליהם מתייחס מנוע החיפוש של גוגל כאשר הוא בוחן את איכותם של האתרים ועליהם קובע את דירוג תוצאות החיפוש.

תחום הקידום האורגני מתחלק ל-2 עקרונות ראשיים והם: עבודה על האתר שלכם המכונה גם פעילות ONSITE ועבודה מחוץ לאתר שלכם המכונה OFFSITE.

קידום אתרים – תחום פעילות ה-ONSITE

בחלק הפעילות על האתר מקדמי האתרים סורקים תחילה את הקוד ממנו בנוי האתר ומבצעים שינויים שישפרו את מהירות העלייה שלו,
את רמת הנגישות שלו למשתמשים, את מבנה הקוד המציג ורמת היעילות שלו,
את תאימות האתר למכשירים ניידים ועוד פרמטרים רבים שלרוב מסתתרים "מאחורי הקלעים",
אך חשיבותם קריטית לשיפור הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש.

מלבד בחינת הקוד מקדמי האתרים פועלים כל העת גם על מנת לשמור על "רענן" על ידי עדכון של התכנים באתר והצגת תכנים רלוונטיים לגולשים שיגיעו לאתר,
אשר יניעו אותם ליצור אתכם קשר ולבצע רכישה.

קידום אתרים – תחום פעילות ה-OFFSITE

בתחום זה מקדמי האתרים פועלים על מנת ליצור קשרים בין האתרים שלכם לאתרים חזקים אחרים ברשת.

נקודה זו חשובה לא פחות לשיפור דירוג האתר שכן גוגל מתייחס לכל קישור שמקושר אל תוך האתר שלכם כהמלצה ככל שההמלצות מגיעות ממקורות חשובים,
וחזקים יותר כך האתר שלכם ידורג כאתר חזק ורלוונטי יותר.

יחד עם זאת, דרכי עבודה לא נכונות בחלק זה עלולות לפגוע באתר שלכם בקלות,
ואפילו לגרום לגוגל להעניש את האתר ולהוציאו לחלוטין מתוצאות החיפוש.

לכן, חשוב מאד להסתייע במקדמים מנוסים ולא לבצע את העבודה לבד.

לקבלת ייעוץ קידום אורגני בגוגל חייגו עכשיו – 0737-282930

למידע נוסף ניתן לקרוא את הכתבה קמפיין ממומן או קידום אורגני

פרסום בוויז (Waze)– הלקוחות שלכם יודעים איך להגיע לעסק הפיזי שלכם ?

אם אתם מחליטים לשווק באינטרנט דווקא את העסק הפיזי שלכם אתם וודאי יודעים שהמשימה להניע את הגולשים מהאתר אל הרכב,
ומשם לחנות הקמעונאית שלכם במטרה לבצע רכישה היא מורכבת בהחלט, ורבים מהלקוחות שכבר התעניינו במוצר יינטשו את הליך הרכישה בדרך.

בדיוק כאן נכנסת לפעולה האפשרות לפרסום העסק שלכם באפליקציית הניווט הנפוצה ביותר בעולם הלא היא אפליקציית וויז הישראלית,
שמותקנת כיום בכמה מיליוני מכשירים סלולריים בארץ,
ובעולם ושפרסום בה מגדיל את תנועת הלקוחות לעסק בכ-30% אחוזים בממוצע.

היתרון בפרסום באפליקציית הניווט של וויז הוא היכולת לשלב באתר שלכם כפתור ניווט מותאם אישית,
אשר לחיצה עליו תפעיל ישירות את אפליקציית WAZE המותקנת במכשיר של הלקוח הפוטנציאלי כאשר הנחיות הנסיעה לעסק שלכם כבר נטענות אוטומטית.

באופן זה, הלקוח יכול לגלוש לאתר שלכם דרך הטלפון הסלולרי, להתעניין במוצר,
ללחוץ על כפתור הניווט ולנסוע ישירות לחנות הפיזית שלכם כדי לאסוף את המוצר.

בלי עיכובים, בלי הנחיות מסורבלות בטלפון ובלי המתנה בפקקי תנועה מיותרים.

לייעוץ על פרסום בוויז חייגו עכשיו – 0737-282930

לפרטים נוספים על פרסום בוויז

שיווק באינטרנט לסיכום, עולם השיווק באינטרנט מציע לכם מגוון רחב של כלים,
ואפשרויות מתקדמות לפרסום העסק שלכם ישירות אל קהל היעד הרלוונטי לכם,
במקום בו הוא נמצא ואפילו בזמן שמתאים לו לקבל את המסר.

כלי פרסום אלו מאפשרים לכם לנצל בחוכמה את תקציב השיווק שהגדרתם לעסק שלכם בצורה נכונה שתפיק את התוצאות הטובות ביותר,
לעומת כל האפשרויות הקיימות בשוק הפרסום שאתם מכירים.

רגע לפני שאתם סוגרים עוד מודעה בעיתון, מדפיסים עוד פלאיירים או מחליטים לערוך מכירה במחירי הפסד רק כדי לייצר תנועה של לקוחות –
צרו אתנו קשר לייעוץ חינם בטלפון 0737-282930

אנחנו "נתפור" עבורכם את חליפות השיווק המושלמת שתצעיד את העסק שלכם קדימה ותאפשר לכם להיות צעד אחד לפני כולם.