- להגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל
- ביצוע מחקר מילות מפתח וביטויים רלוונטיים
- נסיון רב של קידום מאות אתרים בגוגל בתחומים תחרותיים
- ביצוע אופטימיזציה לתוכן האתר
קבל הצעת מחיר משתלמת
קידום אתר בגוגל בצורה אורגנית מושך יותר תשומת לב
ברוב בורותם, רוב האנשים אשר מתעסקים בתחום של שיווק באינטרנט חושבים כי קידום ממומן בגוגל יעיל יותר לעומת קידום אורגני, מפני שבאמצעות קידום ממומן של גוגל אדוורדס (Ppc – Google adwords) אפשר להגיע תוך זמן קצר מאוד לראש תוצאות החיפוש של גוגל. מומחים אלה בוודאי יופתעו לגלות כי ממחקרים שנערכו בנושא של קידום עסקים באינטרנט, נמצא כי פרסום בגוגל דווקא מצליח פחות במשיכת תשומת לבם של הגולשים. למשל, באחד מהמחקרים התגלה כי לפחות 50 אחוז מהמשתמשים מתחילים את תהליך איתור המידע המבוקש להם על ידי סריקת החלק העליון של תוצאות החיפוש האורגניות.בין לקוחותינו:
בנוסף על כך, מחקרים נוספים בתחום של קידום אתרים בגוגל מצביעים על כך,
כי רק כשלושים אחוז מהגולשים באתר גוגל נכנסו לאתרים אשר השתמשו באפשרות של פרסום ממומן בגוגל,
בעוד ששאר 70 אחוז מהגולשים בחרו לבדוק את האתרים שעלו בתוצאות האורגניות.
Search Engine Optimisation – SEO נחשב אמין יותר
לא בלבד שהשיטה של קידום אורגני (Search Engine Optimisation – SEO)
יעילה יותר במשיכת תשומת לבם של הגולשים באתר גוגל, היא גם נתפסת כאמינה יותר בעיניהם.
מדובר על פרט בעל חשיבות בלתי מבוטלת, מפני שלא משנה עד כמה תתאמצו,
כדי לגרום לכך שגוגל יציב את האתר שלכם במקומות הראשונים של קידום ממומן בגוגל,
אם הגולשים לא מתייחסים אליהם כאל מקורות מידע אמינים,
אתם עושים לאתר שלכם נזק רב וכך אתם מפחיתים את הסיכויים שהגולשים יבחרו להקליק על האתר שלכם.
בנוסף על כך, גם אם אותם גולשים אכן יבחרו להכנס גם לאתר שלכם, שמופיע בראש הרשימה בזכות קידום בגוגל שרכשתם בכסף,
קרוב לוודאי שהוא יתייחס למידע שמובא באתר, ולאתר באופן כללי, במידה מסוימת של חשד.
בהתחשב בכך שאחד מן הדברים הראשונים שאתם רוצים לבסס עם הגולש באתר שלכם הוא אמון,
ייתכן שאולי עדיף לכם לחשוב על שיווק באינטרנט של העסק שלכם באמצעות קידום אתרים אורגני, אשר נתפס כהרבה יותר אמין בעיני הגולשים.
9 טיפים לקידום אורגני עכשווי
1) תוכן הוא המלך: את האמרה הזו אולי שמעתם בערך מיליון פעם,
אבל אין מה לעשות התוכן של האתר שלכם בשנים האחרונות הפך להיות הדבר הכי חשוב באתר!
כתבו תוכן שייתן ערך מוסף לגולשים, תוכן ייחודי ומעניין דברו לגולש ולא למנוע חיפוש,
גרמו לגולשים לקרוא את כל התוכן ולחזור לאתר שלכם לעוד תוכן.
כתבו תוכן ארוך, הזמנים של 300 מילה למאמרים עברו מהעולם. גוגל רוצים תוכן ארוך ואיכותי,
דפים עם תוכן של 1000 מילה יקבלו עדיפות על עמודים עם 300 מילה.
2) התאמה לטלפון נייד : אנחנו שומעים ורואים את המעבר לסלולר בשנים האחרונות,
אך השנה גוגל עשתה זאת רשמית והודיעה לכולם שהיא תתן עדיפות לאתרים מותאמים לטלפונים ניידים.
גם בשביל גוגל אבל בייחוד עבור הקהל שלכם האתר שלכם חייב להיות מותאם למקום שבו הפנים של כולם מסתכלות:
הטלפון הנייד שלהם! הימנעו מתוכן שלא נתמך בניידים כגון סרטוני וידאו שהדפדפנים בנייד לא תומכים בהם.
3) מהירות האתר : גוגל היקרים מעוניינים שהגולש יקבל את התוכן שהוא דרש במהירות,
ולכן זמן טעינת הדפים בנייח ובנייד הפכו להיות פרמטר חשוב לקידום האתר שלכם בגוגל.
בהמשך למה שנאמר המעיטו בפופ אפים עם הכניסה לאתר אפילו שהניוזלטר שלכם הוא הכי מגניב ברשת,
גוגל מעדיפים שהגולש יגיע לתוכן שהוא חיפש במהירות האפשרית.
4) קישורים רלוונטיים: בניגוד לעבר שמקדמי אתרים היו דוחפים את קישור לאתר שהם מקדמים בכל פורום של בית ספר נווה הדר בבת ים,
ואיכשהו זה היה עוזר, תשכחו מזה בקידום של ימינו.
לא פורומים סוג ז' לא טוקבקים ולא אינדקסים עם 25236 קישורים נוספים בעמוד יעיפו אתכם קדימה.
במקום, חפשו בלוגרים חזקים בנושא האתר שלכם (בחו"ל עסקי הבלוגרים יותר רציניים מישראל אבל גם פה יש כמה בלוגרים מעולים!!)
רק אתרים רלוונטים, מקודמים בגוגל יעזרו לכם להתקדם בדירוג.
אל תשקיעו זמן מיותר בקישורים פח: זה יכול להזיק יותר מלהועיל, תהיו יעילים!
5) אל תשכחו את הבסיס: הרבה פעמים המקדמים משקיעים המון זמן בהחלפת קישורים,
ובקידום האתר אך שוכחים את הבסיס והטיפול בOn-page של האתר.
שימו דגש על הדברים הבאים:
- כותרת העמוד: דאגו שמילת המפתח שלכם תמצא בתחילת הכותרת, שהכותרת תהיה מעניינת ומסקרנת את הגולש להכנס לכתבה.
- רשמו תיאור מעניין שיופיעו בתוצאות החיפוש בגוגל, התיאור שמטרתו לגרום לגולש להכנס לאתר שלכם
- בצעו אופטימזציה לתמונות באתר : שלכל תמונה יהיה תיאור, מטה טאג משלה. לא להתעצל בנושא הזה.
- אל תשכחו כותרות H1 עם מילת המפתח שלכם, עדיפות בהתחלת הכותרת (בכל עמוד ההיררכיה צריכה להיות מסודרת,
H1 למעלה ככותרת ראשית ולאחר מכן המשניות.
Google הורידו את החשיבות לכותרות המשנה אך תמיד טוב להוסיף H2 וH3 במאמר.
6) הכניסו מולטימדיה לעמוד שאותו אתם רוצים לקדם – תוכן טוב זה מעולה וזה הבסיס אבל ב-2015 אנשים רוצים לראות וידאו,
תמונות, גרפים שיסבירו להם את התוכן.
בנוסף לערך המוסף שמולטימדיה נותנת לגולש היא עוזרת לקידום האתר על ידי גוגל,
ומכיוון שזהו עוד "חיזוק" לכלים של גוגל, תוכל לקבל תיעדוף לאתרכם בשימוש בהם.
7) בישראל כולם חברים של כולם – הוסיפו לינקים לרשתות החברתיות,
שתפו את התוכן שלכם ברשתות חברתיות בקבוצות שיכולות להתעניין ולהפיק מהתוכן שלכם ערך מוסף.
לינקים מרשתות חברתיות לא יעיפו אותכם גבוה בדירוג אבל יכולים להביא אחלה טראפיק לאתר שלכם וזו המטרה של כולנו בעצם.
שאנחנו מדברים על רשתות חברתיות אנחנו מדברים גם על גוגל פלוס,
כן, כן המקום אולי שומם יותר מחנות שאוורמה בכנס של טבעוניים אבל היי הוא של גוגל.
8) שפרו את אחוז הנטישה מהאתר : ה Bounce rate של האתר שלכם חשוב מאוד לקידום האתר.
איך משפרים את אחוז הנטישה? תהיו יצירתיים, תרשמו מאמר מעניין, הוסיפו סרטון,
תוסיפו לינקים פנימיים למאמרים נוספים שיכולים לעניין את הגולשים שלכם וכך תגרמו להם להשאר באתר שלכם.
9) תנסו לזכות באמון של גוגל: כולנו עושים מניפולציות באתר ובהחלפת קישורים בשביל דבר אחד:
להראות לגוגל שהאתר שלנו טוב והוא צריך להיות גבוה במנועי החיפוש.
שעושים את כל הפעולות הללו אנחנו עדיין צריכים לשמור על רמה נכונה של מילות מפתח בתוכן,
על החלפות נכונות ולא קנויות וגיוון באנקור שמוביל לאתר,
הרי לא הגיוני שכל הממליצים שלכם מחליטים לשתף דווקא את הביטוי "קמפיין בגוגל" נכון?
בשביל לקנות את האמון של בצורה הטובה ביותר שימו דגש על סעיף 1.
קידום אורגני מבטיח תוצאות לטווח הארוך
נכון, באמצעות קידום ממומן בגוגל אתם יכולים להגיע, תוך מספר שניות בלבד, למקום הראשון בגוגל.
נשאלת השאלה: האם יש לכם את המשאבים הכספיים הנחוצים להגשמת יעד זה? מפני שמדובר על הישג שצריך לשלם עליו לא מעט.
לאורך זמן המגמה של הקלקות על פרסומות בגוגל ממומן עולות,
לכן הקלקה שהיום עולה 5 ש"ח בעתיד הקרוב ייתכן ותוכפל ואף יותר לכן יש לקחת גורם זה בחשבון.
בנוסף על כך, פרסום בגוגל מאפשר לכם להיחשף בפני אינספור גולשים חדשים, אך לזמן מוגבל (אלא אם כן יש לכם תקציב בלתי מוגבל).
בניגוד גמור לכך, קידום אתרים אורגני מאפשר לכם לקדם אתר בצורה טבעית ועל ידי כך להבטיח תוצאות לטווח ארוך.
מה יקרה כאשר ייגמר לכם המשאבים שהקציתם למימון קמפיין פרסום בגוגל?
ובכן, קרוב לוודאי שבאותו הרגע ייעצר זרם הגולשים החדשים לאתר שלכם.
באמצעות שיטות קידום אורגני אתם תוכלו לשמור על דירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש למשך תקופות ארוכות.
כמובן שלהשגת מטרה זו נדרשת לא מעט עבודה, אך בהחלט מדובר על השקעה שעד מהרה תיהנו מפירותיה.
אנו באסטרטג מציעים חבילה משולבת של קידום אורגני, קמפיין ממומן וניהול שוטף של האתר עם הלקוח לאורך זמן.