קמפיין ממומן או קידום אורגני?

  • דף הבית
  • קמפיין ממומן או קידום אורגני?
אתה נמצא כאן:
קידום אורגני - קמפיין ממומן

קמפיין ממומן PPC או קידום אורגני SEO - מה עדיף? אחת השאלות הראשונות שאנשים שואלים את עצמם לאחר שהקימו אתר אינטרנט.
האם יותר משתלם להשקיע בלקדם את האתר בדרך המסורתית שבה אנשים יוכלו למצוא את אתרכם בין הראשונים כאשר הם מחפשים דבר מה ברשת או שמא עדיף לשלם סכום של כמה שקלים ולהופיע בפרסומות הממומנות המופיעות בראש תוצאות החיפוש ובצד הדף.

קידום אורגני בגוגל Seo

קידום אורגני בגוגל או באנגלית Search engine optimization) SEO), מה זה קידום אורגני? שיטת קידום הבאה להביא את האתר למקומות גבוהים יותר בגוגל.
כולם כבר יודעים שכאשר אתרים אינם נמצאים בתוצאות ראשונות בגוגל הסיכויים להבאת גולשים לאתר נמוכים ולפיכך גם הרווחים, לידים, מכירות בהתאם.
אתרים מקודמים המדורגים בראש רשימת האתרים מגיעים לשם לרוב לאחר עבודת קידום מקצועית שנעשית לפי הנהלים שגוגל מכתיבה.

למנוע החיפוש גוגל ולמנועי חיפוש אחרים (שלרוב הולכים אחרי גוגל) יש רשימה של אלפי פרמטרים בהם יש להתחשב על מנת להגיע למקומות אלו, בין הדברים הבסיסיים והטובים מנועי החיפוש דורשים כדי לקבל את הזכות להגיע למקומות מקודמים הם:

בניית קישורים (PR)
קישורים בונים את מדד ה- (Pagerank) מדד מרכזי המאפשר לגוגל "להבין" האם האתר טוב ומומלץ לגולשים.
כאשר קישורים מופנים לתוך האתר כנראה שהאתר המפנה את הקישורים לא סתם ממליץ על האתר או הכתבה ולכן נותן מעט כוח למקום אליו הוא מפנה.

וותק דומיין
דומיין וותיק שגוגל מכיר ומודע אליו שווה יותר מבחינת קידומו של האתר מקניית דומיין (שם מתחם) חדש.
דומיינים של אתרים עם עבר טוב, כלומר שלא הכילו ספאם או כל תוכן אחר שאינו עומד בתנאים של גוגל הינו טוב יותר כנקודת בסיס לאתר שמעוניינים לקדם.

מבנה
מבנה האתר צריך להיות מותאם לסריקת העכבישים של גוגל ונוח לקריאה, ככל שיהיה להם נוח לקרוא את האתר כך ייתנו לו קרדיטציה ודירוג טוב יותר.
המוטו של גוגל לדעתי הינו ככל שתעזור לנו להבין את האתר בצורה יותר טובה אנחנו בתמורה נעזור לך להתקדם.
לכן על התפריטים למעלה, בצד ובכל מקום שהוחלט יש להכיל את מילות המפתח שברצוננו לקדם.

מפת אתר
מפות אתר Sitemap ו XML sitemap נותנות לגוגל את ההיררכיה מאחורי הקלעים. 
Sitemap - מפת אתר המראה את התפריטים ואת המבנה הכללי של האתר.
XML sitemap - מספקת לגוגל מידע על ההיררכיה וה"כוח" אותו אנו רוצים לפזר על כל עמוד באתר. 

תגיות מטא ושדות הכרחיים לקידומו של אתר ברשת
תגיות מטא והשדות עליהן יש להקפיד באתר אינטרנט שרוצים שיתקדם בצורה אורגנית ברשת
Title, Description, Keywords, Clean Path, H1-H6 Tags

משקל דפי האתר
משקל האתר גורם לאנשים להמתין, וזמן הינו פרט חיוני בחיפוש וגוגל מבין זאת לכן יש לשמור על כך שהאתר יהיה מהיר ונוח למשתמשים.
מומלץ להשתמש בתמונות קטנות, מיעוט בשימוש בפלאש, תבנית קלה ועוד.

10 טיפים לטובת קידום אורגני בגוגל - עשה זאת בעצמך

ישנם מאות פרמטרים עליהם גוגל מסתכל כאשר הוא סורק את האתר, הקפדה על הדברים הללו ישפרו את מיקומכם במנוע החיפוש של גוגל

  1. הקפדה על תוכן טוב ואיכותי -  תוכן הוא המלך, גוגל כל הזמן משפר את האלגוריתם שלו ושואף לעלות במיקום את האתרים עם התוכן האיכותי והמועיל לקורא.
  2. התחל את כותרת המאמר עם מילת המפתח.
  3. הקפד על מילות המפתח שברצונך לקדם במאה המילים הראשונות במאמר בעדיפות לתחילת הפסקה. 
  4. לא לשכוח לתת לכותרת תגית של H1 ולשאר הכותרות משנה תגיות של H2 ו H3 תלוי באורך הכתבה.
  5. הוספת מולטימדיה בכתבה: תמונות עם תגיות alt כדי שבסריקה של גוגל ידעו מה יש בתמונה, וידאו מיוטיוב ועזרים נוספים שיתנו למשתמש ערך מוסף.
  6. הוסף כפתורי שיתוף של רשתות חברתיות -  רשתות חברתיות הופכות לאחרונה להיות חלק גדול באלגוריתם של גוגל.
  7. המנע מURL ארוך ומכוער- חשוב שכתובת האתר תיהיה ידידותית ושימצא בתוכה מילת המפתח יש הסבורים שאנגלית עדיפה על עברית בעיקר מכיוון שבשיתוף הכתובת המלל לא יהפך לג'יבריש.
  8. שמור על מהירות טעינת האתר- מהירות טעינתו של האתר ועמודיו השונים היא פרמטר חשוב באלגוריתם של גוגל. דאג שהאתר יטען בצורה מהירה משמע תמונות קטנות, קוד נקי.
  9. הוספת האתר לכלי מנהל האתרים של גוגל (Webmasters Tools), הוספת sitemap.xml שנותן לגוגל אינדקציה לחשיבות היררכיית התוכן באתר.
  10. גוגל אנליטיקס (Google Analytics) - הנותן סטטיסטיקות באופן שוטף ולפיכך שינויים באתר בהתאם.

קידום SEO

  • לוקח זמן רב וייתכן ולא תגיעו כלל לדפים הראשונים במילות מפתח שתרצו גם עקב קידום לקוי, חברות קטנות שלא יודעות לעשות את העבודה כראוי ויתכן שיפגעו באתר, כתיבת תוכן שאינה מקצועית ועוד.
  • אחוז ההקלקות עליו הוא גבוה יותר מפרסום ממומן.
  • קידום אתרים אורגני (seo) הוא חינם! בין עם משלמים לחברת קידום מקצועית שתקדם או באופן עצמאי, בסופו של יום ההקלקות של הגולשים המגיעים מהחיפושים ברשת הינם בחינם.

"אם הגעתם דרך גוגל אורגני לעמוד זה סימן שאנחנו יודעים את העבודה"

קמפיין PPC

קמפיין PPC נועד להביא גולשים דרך הפרסומות המופיעות למעלה מעל תוצאות החיפוש ובצד העמוד.
אותן פרסומות הינן בתשלום שמשלם בעל האתר לגוגל, הקמת קמפיין הפרסום פשוט וקל לתפעול וניתן לעשותו במהירות ובקלות.
מחיר ההקלקה נקבע כמו במכירה פומבית ונבנה על בסיס ההצעות והתמחור למילה המבוקשת.
ניתן להגביל, לשנות את הסכום ואף לסגור את הקמפיין בכל עת ולכן שיטת פרסום ה-PPC נחשבת לאפקטיבית וטובה בתחומים שונים.

קמפיין ממומן (נקודות למחשבה)

  • התשובה תמונה בשאלה, המילה ממומן זאת אומרת בתשלום ולכן בעל עסק המעוניין בשרות זה ייאלץ להיפרד מסכום כסף על מנת לפרסם את המוצר או האתר שלנו וינסה להשיג מקסימום המרות \ מכירות בתמורה לכספו.
  • ככל שעובר הזמן התחרות והמודעות שלהצרכנים גוברת וכך גם מחירי ההקלקות לכן המחיר של היום עבור הקלקה הוא ייתכן שלא יהיה המחיר שיהיה מחר וככל שתיהיה חשיפה גבוהה יותר לנושא מחירי ההקלקות יעלו בהתאם.

"לאחר מספר שעות האתר שלכם יהיה במקומות הראשונים בדף הראשון"

קידום אתרים באינטרנט - סיכום

החוכמה לפרסום יעיל הוא שילוב של השניים כאשר מצד אחד עושים קמפיין ממומן ודרכו מנסים להגיע להמרות איכותיות ובד בבד דואגים לשלם כמה שפחות עבור הקלקות משתמשים.
במקביל אנו מספקים שירותים של קידום אתרים אורגני ובו מקדמים את האתר ודואגים שיהיה אופטימאלי לגוגל.

ללקוחותינו אנו לרוב עובדים בשילוב אפקטיבי זה ובכך דואגים לשמור על קבלת לידים באופן רציף לאורך התקופה.

לפרטים וייעוץ חינם בנושא קידום אתרים אורגני - ממומן מלא את הטופס או התקשר ! 0737-282930